Er zijn tegenwoordig veel bedrijven die een opslag verhuren voor particulieren of andere bedrijven. Deze bedrijven bieden vaak de informatie en diensten online aan waarbij er uiteindelijk een offerte aanvraag wordt ingediend om te kijken wat er mogelijk is tegen welke kosten. Dit zorgt ervoor dat veel websitebezoekers kunnen worden omgezet in een softe conversie. Ieder persoon die een (vrijblijvende) offerte aanvraagt is een potentiële klant. Waar gaan we nu precies naartoe? Naar het belang van een goede klantenservice als je als bedrijf opereert in de sector van het opslagverhuur. En uiteraard de samenwerking met het bedrijf Chatkracht.
Waarom is een goede klantenservice van belang?
Een goede klantenservice is in deze sector van groot belang omdat er vaak geen directe aankopen worden gedaan op de site. Veel mensen zullen vrijblijvend een offerte aanvragen waarna ze altijd nog even na kunnen denken en eventueel nog op andere sites kunnen kijken. Als de klant direct een aankoop doet is het vaak lastiger voor de klant om dit nog ongedaan te maken. Een Live Chat kan ervoor zorgen dat ook maar een kleine twijfel bij de klant kan worden weggenomen. Wanneer de Live Chat wordt geïmplementeerd door Chatkracht worden alle chats binnen 30 seconden opgepakt.
Wat voor meerwaarde kunnen de chatspecialisten bieden
De chatspecialisten kunnen alle vragen binnen 30 seconden oppakken waarbij ze veel vragen ook direct goed kunnen behandelen. Voorafgaand aan de samenwerking zal er een kenniscentrum worden opgesteld zodat elke chatspecialist jouw bedrijf goed leert kennen. Ook kunnen onze chat specialisten een bezoeker helpen bij het invullen van een offerte zodat je zeker weet dat bepaalde bezoekers niet vastlopen bij de offerteaanvraag om dan de website te verlaten. Al met al is Chatkracht met zijn groeiend team van chat specialisten de ideale samenwerkingspartner als het gaat om klantenservice uitbesteden.